resepi meehoon goreng

Sahabat saya telah membawa naik sepinggan kari ayam dan mee hoon goreng. Apa yang menarik disini adalah hidangan masakan Melayu mereka mengekalkan resepi asli dan mempunyai rasa yang tradisional.


Pin On Meehoon

Serai Platter juga signature mereka yang popular.

. 973 Masakan Kelantan 197 Masakan Tradisional 301 MeeMee Hoon 83 Nasi 146 Nasi Ayam 25. Saya gunakan sedikit gula kerana dalam sos cili telah ada rasa manis. Nasi minyak datang bersama asam pedas ekor lembu sotong goreng madu ayam goreng rempah dan acar.

Satu tempat makan best di Kuala Terengganu yang mesti anda cuba sendiri keunikan menunya. Semalam ada majlis makan makan di pejabat tapi saya tak sempat menyertainya kerana rushing ke mesyuarat. Jom layan resepi yang saya gunakan hari ini.

Sebabnya saya tak beli ayam kerana tekak saya yang rasa nak makan ikan selar goreng berlado. Dari situ saya mencari tips untuk membuat Kari Ayam yang sedap. Kari ayam nya sangat sedap dengan kuah yang pekat.

Semuanya disediakan dengan sempurna dan rasa yang mesra. Pilihan jenis nasi ayam nasi goreng unik yang ada di sini adalah seperti nasi ayam lada hitam nasi ayam Jepun nasi goreng kambing bakar terdapat juga menu masakan Cina Muslim lain seperti mee sup herba sebagainya. Peta Lokasi Jarak 6013-9697126.


Bihun Goreng Kicap Pedas Memasak Resipi Makanan Makanan


Pin On Recipes


Bihun Goreng Tomyam Pork Loin Recipes Cooking Recipes Cooking


Pin On Recipes Ajinomoto


Pin On Noodles


Bihun Goreng Singapore Pedas Sedap Kena Cuba Youtube Daun Ketumbar Lobak Resep


Blog Personal Berkongsi Tentang Affiliate Marketer Resepi Mudah Parenting Education Dan Motivasi Resep Masakan Malaysia Resep Makanan Makanan Dan Minuman


Pin On Food Heaven


Bihun Lada Hitam Spicy Recipes Cooking Recipes Pressure Cooker Recipes


Pin On Kongsi Resepi Terkini Malaysia


Fiza S Cooking Bihun Goreng Cendawan Resep Masakan Indonesia Resep Masakan Malaysia Resep Masakan Asia


Pin On Recipes


Pin On Recipes


Pin On Singapore Food


Pin On Resepi Noodles Mee


Fong S Kitchen Journal Nyonya Fried Mee Siam Vermicelli Recipes Nyonya Food Malay Food


Pin Di Malay Food


Pin On Che Nom S Recipes


Pin On Resipi Makanan

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel